عکس؛ نویر و تبریک سال نوی میلادی با عصا

عکس؛ نویر و تبریک سال نوی میلادی با عصا

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل نویر، دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ همچنان مصدوم است و باید دید که چه زمانی شرایط بازگشت به میادین را پیدا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، شب کریسمس فرا رسید و بازیکنان و افراد مختلف در دنیای فوتبال با انتشار تصاویری از خود در کنار درخت کریسمس این شب را تبریک گفتند. یکی از جالب ترین تصاویر مربوط به مانوئل نویر، دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ بود.

در واقع مانوئل نویر در تعطیلاتی که پس از رقابت های جام جهانی 2022 قطر داشت، دچار شکستگی استخوان ساق پا شد. نویر پس از جام جهانی در تعطیلات خود به ورزش اسکی پرداخته بود و در این ورزش به زمین خورده بود و همین افتادن باعث شکستن استخوان ساق پای او شود و بدین ترتیب مانوئل نویر عصا به دست شد.

اکنون ستاره آلمانی بایرن مونیخ با انتشار تصویری از خودش در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حالی که دو عصا در دست دارد، نوشته است:" کریسمس بر همه شما مبارک. از این زمان با دوستان و خانواده‌تان لذت ببرید."

جام جهانی 2022 قطر هم مثل جام جهانی 2018 روسیه برای تیم ملی آلمان یک کابوس بود و ژرمن ها حتی نتوانستند از گروه خود صعود کنند. در واقع پس از قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل، تیم ملی آلمان دیگر رنگ خوشبختی را ندیده است.

1470