ادعای عجیب یک خبرنگار: کروس از بازیکنان ناامیدکننده جام جهانی بود!

ادعای عجیب یک خبرنگار: کروس از بازیکنان ناامیدکننده جام جهانی بود!

پایگاه خبری فوتبالی - صحبت های اخیر کریستینا کوبرو خبرنگار اسپانیایی در برنامه ال چیرینگیتو به شدت خبرساز شده و حتی تونی کروس هافبک رئال مادرید هم به آن واکنش نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، در برنامه تلویزیونی اسپانیایی ال چیرینگیتو وقتی از کوبرو خواسته شد تا بازیکنان ناکام جام جهانی قطر را معرفی کند، این خبرنگار کاتالان که دشمنی دیرینه ای با رئال مادرید دارد، به وینیسیوس جونیور و تونی کروس اشاره کرد. نکته عجیب اما در مورد هافبک آلمانی این است که او یک سال و نیم است که از تیم ملی آلمان بازنشسته شده و در جام جهانی حضور نداشته است. البته بقیه حاضران در برنامه خیلی سریع به حرفهایش واکنش نشان دادند و به او یاداوری کردند که تونی کلا در بازی حضور نداشته است و تشخیص او هم اشتباه بوده است. 

تونی کروس هافبک رئال مادرید نیز در توییتی به صحبت های این مجری واکنش نشان داد و با طعنه نوشت:"می دانستم که آخرش تقصیرها را گردن من می اندازند!"

کروس یکی از منتقدان برگزاری جام جهانی در قطر بود و خیلی ها تصور می کنند که دلیل وداع زودهنگامش با تیم ملی آلمان این بوده که نمی خواسته در تورنمنتی شرکت کند که به به نحوه انتخاب میزبانش انتقاد داشته است. کروس هنوز در مورد آینده اش در رئال هم تصمیم نگرفته و مشخص نیست که در پایان فصل از فوتبال بازنشسته می شود یا این که قراردادش را با رئال مادرید تمدید می کند.

4125