انتقاد جدید از دروازه‌بان آرژانتین: مارتینز یک دلقک بی‌شخصیت است

انتقاد جدید از دروازه‌بان آرژانتین: مارتینز یک دلقک بی‌شخصیت است

پایگاه خبری فوتبالی - رفتارهای امیلیانو مارتینز بعد از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر با انتقادهای زیادی به سوی این دروازه بان همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، رفتارهای زشت امیلیانو با جایزه دستکش طلایی و بعد از آن بغل کردن عروسکی با چهره امباپه در خیابان های بوینوس آیرس باعث خشم بسیاری از فوتبالدوستان شده است. اونای امری سرمربی استون ویلا گفت که هفته آینده در مورد رفتارهای امیلیانو با او صحبت خواهد کرد. آملی اودئا وزیر ورزش فرانسه از صحبت های دیبو مارتینز که به شوامنی حمله کرده بود و گفته بود که هافبک رئال مادرید در ضربات پنالتی "گند زده" انتقاد کرد. وزیر ورزش فرانسه گفت:"رفتار دروازه بان آرژانتین ناشایست و مناسب بود. آنها قهرمان های بی شخصیت هستند. تمسخرهای ناشایست و رفتارهای نژادپرستانه و ناخوشایندی انجام شد. خوشحالم که رییس فدراسیون شکایت کرد. امیلیانو مارتینز به شدت رقت انگیز است."

حالا گرامه سونس بازیکن اسبق فوتبال اسکاتلند در این باره صحبت کرد:"بخش زیادی از بحث ها بعد از فینال جام جهانی روی رفتار امیلیانو مارتینز دروازه بان آرژانتین در ضربات پنالتی متمرکز بوده است. این رفتار دلقک وار تا جایی قابل پذیرش است اما چیزی که بیشتر باید در موردش صحبت کنیم، رفتار زشتی است که پس از دریافت جایزه بهترین دروازه بان مسابقات داشت. آیا کسی هست که از چنین رفتاری خوشش بیاید؟ مارتینز خودش و کشورش را شرمنده کرد.از نظر من یک دلقک بی شخصیت است. اگر دلیل این رفتارش این است که در یادها بماند، خدا به همه ما رحم کند. به عنوان دروازه بان در آرژانتین و استون ویلا دوستش داشتم اما رفتارش ناخوشایند بود. درک نمی کنم که چرا تصمیم گرفت مقابل چشم کل دنیا چنین رفتاری انجام بدهد. برای میزبان احترامی قائل نبود؟ یا برای خودش؟ شاید برای او مهم نباشد اما باید بیشتر به این مسائل توجه کند. در سالهای آینده چندان به این رفتارش افتخار نخواهد کرد. متاسفانه این تصویر به بخشی از تاریخ فینال تبدیل شد. "

4125