خراب کردن نقاشی مسی و جام جهانی در بارسلونا

خراب کردن نقاشی مسی و جام جهانی در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - نقاشی شهری لیونل مسی با جام جهانی که توسط "تی وی بوی" هنرمند شهری در خیابان دیاگونال در شهر بارسلونا کشیده شده بود، جمعه شب توسط افرادی ناشناس خراب شد.

به گزارش فوتبالی، این هنرمند تصویری از نقاشی خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود. لئو در این طراحی پیراهن تیم ملی آرژانتین با کاپ قهرمانی جام جهانی را به تصویر کشیده شده است. روی مدالی که روی سینه مسی طراحی شده بود، عکس لیونل مسی هم دیده می شد اما افراد ناشناس این نقاشی را خراب کرده اند. با توجه به محبوبیت بالای مسی در شهر بارسلونا مشخص نیست که چه افرادی تصمیم گرفتند که این نقاشی را خراب کنند و چهره مسی را در آن از بین ببرند.

لیونل مسی در حال حاضر آینده نامشخصی دارد چرا که قراردادش با پی اس جی تا پایان فصل اعتبار دارد. پاریسی ها سخت به دنبال تمدید قراردادش هستند در حالی که بارسلونا برای برگرداندنش تلاش می کند و البته شایعاتی هم در مورد حضورش در لیگ آمریکا مطرح است. مسی در سن 35 سالگی انگیزه بالایی برای کسب افتخارات بیشتر دارد و به نظر می رسد که همچنان قصد دارد که در بالاترین سطح به رقابت ادامه بدهد و برنامه ای برای حضور در لیگ های سطح پایین تر ندارد.

4125