بارسلونا برای جذب مدافع بایرن مونیخ چقدر باید هزینه کند؟

بارسلونا برای جذب مدافع بایرن مونیخ چقدر باید هزینه کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - کاملا واضح است که بارسلونا به یک مدافع راست نیاز دارد چرا که هکتور بیرین که بارسلونا در تابستان قبلی او را به خدمت گرفت، عملکرد جالبی نداشته است و نشان داده که اصلا بازیکن قابل اعتمادی نیست.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر بارسلونا چند گزینه را برای پست مدافع راست مد نظر قرار داده است که یکی از اصلی ترینِ آن ها، بنجامین پاوارد، مدافع راست بایرن مونیخ است. پاوارد با یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ اختلاف نظر هایی دارد و به نظر می رسد که همین قضیه موجب جدایی او در پایان فصل شود. بارسلونا می تواند مقصد بعدی این مدافع راست فرانسوی باشد.

بنجامین پاوارد در حال حاضر 26 سال سن دارد و سابقه قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه را هم در کارنامه خود دارد. به نظر می رسد که بارسلونا بتواند با مبلغی حدود 15 میلیون یورو این بازیکن را به خدمت بگیرد.

آبی و اناری ها گزینه های دیگری مثل دیوگو دالوت و خوان فویث را هم در نظر داشتند اما شرایط به شکلی پیش رفت که جذب آن ها دشوار شد. به طور مثال دالوت همچنان می خواهد یک سال دیگر هم در منچستر یونایتد بماند و خوان فویث هم بیش از برای بارسا گران است و ویارئال راضی به فروش او با مبلغی که مورد تایید بارسلونا است، نمی شود.

1470