گواردیولا مانع بزرگ انتقال هافبک آلمانی به بارسلونا

گواردیولا مانع بزرگ انتقال هافبک آلمانی به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچستر سیتی مورد توجه سران بارسلونا و ژاوی هرناندز، سرمربی آبی و اناری ها قرار گرفته است اما به نظر می رسد که پپ گواردیولا نمی خواهد به راحتی قید بازیکن خط هافبک خود را بزند.

به گزارش فوتبالی، قرارداد ایلکای گوندوگان با تیم منچستر سیتی تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و پس از آن این هافبک آلمانی تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود و می تواند راهی هر تیمی که خودش می خواهد بشود.

اما به گفته موندو دپورتیوو، پپ گواردیولا خواستار حفظ ایلکای گوندوگان در منچستر سیتی است. در واقع گواردیولا به سران سیتی گفته است که این هافبک آلمانی را حفظ کنند و اکنون منچستر سیتی در تلاش است تا ایلکای گوندوگان را همچنان حفظ کند و یک قرارداد جدید با او به امضا برساند.

منچسترسیتی به دنبال مذاکره با هافبک آلمانی است و به او فشار می آورد تا یک قرارداد جدید را تنظیم کند. گوندوگان در حال حاضر 32 سال دارد و یک هافبک با تجربه به حساب می آید. پپ گواردیولا به توانایی های دفاعی ایلکای گوندوگان واقف است و در برخی از بازی ها از او در همین جهت بهره می برد و به نظر می رسد که علت اصلی حفظ گوندوگان توسط گواردیولا هم همین قضیه باشد.

1470