رونالدو در 3 باشگاه آخر خود چقدر دستمزد دریافت می‌کرد؟

رونالدو در 3 باشگاه آخر خود چقدر دستمزد دریافت می‌کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو که در حال حاضر 37 ساله است، پس از فسخ قرارداد با منچستر یونایتد بدون باشگاه است و هنوز به تیم جدیدی نپیوسته است و باید دید که آینده باشگاهی ستاره پرتغالی به چه شکل رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، جام جهانی 2022 قطر برای رونالدو مثل یک کابوس بود چرا که او در هر دو بازی پرتغال در دور حذفی نیمکت نشین شد و در نهایت در نیمه دوم بازی پرتغال مقابل مراکش وارد زمین شد و نتوانست مانع از حذف تیمش شود.

در این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون پیشنهاد النصر به کریستیانو رونالدو مطرح است اما به نظر نمی رسد که فوق ستاره پرتغالی این قصد را داشته باشد که راهی فوتبال عربستان شود و همچنان می خواهد که در فوتبال اروپا به فعالیت خود ادامه دهد.

یکی از مسائلی که کار را برای رونالدو در راه پیدا کردن باشگاه جدید سخت می کند، مسئله دستمزد او است. رونالدو در سه باشگاه اخیر خود دستمزد بالایی دریافت کرده است. فوق ستاره پرتغالی در منچستر یونایتد سالانه 28 میلیون یورو دریافتی داشت. او در یوونتوس سالانه 30 میلیون یورو می گرفت. رونالدو در آخرین تمدید قراردادش با رئال مادرید هم سالانه 23 میلیون یورو دریافتی داشت.

1470