عکس؛ دو بازیکنی که ستاره‌های آینده آرژانتین هستند

عکس؛ دو بازیکنی که ستاره‌های آینده آرژانتین هستند

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2022 قطر بسیار درخشان ظاهر شد و با قهرمانی در این دوره از بازی ها نشان داد که در حال حاضر بهترین تیم دنیا در اختیار لیونل اسکالونی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2022 قطر از پدیده های جدیدی رونمایی کرد. دو تا از این پدیده ها خولیان آلوارز و انزو فرناندز بودند.

خولیان آلوارز پیش از جام جهانی هم در ریورپلاته عملکرد درخشانی داشت و این قضیه موجب شد تا او در تابستانی که گذشت راهی منچستر سیتی شود. البته خولیان آلوارز در منچستر سیتی نیمکت نشین ارلینگ هالند بود و در واقع در تیم پپ گواردیولا، خولیان آلوارز نقش مهاجم ذخیره را بازی می کرد. به نظر می رسد که خولیان آلوارز که در حال حاضر 22 سال دارد، بتواند نقش پر رنگ تری در ادامه کار خود در جمع سیتیزن ها داشته باشد.

از سوی دیگر انزو فرناندز، هافبک آرژانتینی بنفیکا هم در جام جهانی 2022 قطر نشان داد که یک هافبک قابل اعتماد است. او در حال حاضر مشتری های بزرگی مثل رئال مادرید و لیورپول را روی میز دارد و به نظر می رسد که به زودی به یک تیم بزرگ در فوتبال اروپا منتقل شود. انزو فرناندز در حال حاضر 21 ساله است.

اسکالونی به طور کلی استعداد یابی خوبی میان بازیکنان آرژانتینی انجام داده است و مزد آن را در رقابت های جام جهانی گرفت.

1470