فیفا در حال بررسی چگونگی دستیابی نصرت به کاپ جام جهانی

فیفا در حال بررسی چگونگی دستیابی نصرت به کاپ جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - حواشی فینال جام جهانی 2022 قطر و جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین همچنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین پس از قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه لوسیل، حواشی زیادی به همراه داشت و یکی از عجیب ترین حواشی به این خاطر ایجاد شد که افرادی که اجازه دسترسی به کاپ جام جهانی را نداشتند، وارد زمین شدند و در جشن آرژانتینی ها شرکت کردند و جام را لمس کردند. یکی از این افراد، آشپز معروف ترکیه ای یا همان نصرت گوکچه بود.

بر اساس قوانین فیفا، پس از فینال جام جهانی و هنگام برگزاری جشن قهرمانی، به جز بازیکنان و اعضای تیم قهرمان، تعداد اندکی از افراد شامل قهرمان های سابق یا روسای جمهور حق لمس کاپ جام جهانی را دارند. اما در جام جهانی 2022 قطر دیدیم که افرادی مثل نصرت گوکچه هم جام را بالای سر بردند!

اکنون فیفا به دنبال بررسی این موضوع است که شخصی مثل نصرت که هیچ گونه همکاری تجاری یا تبلیغاتی هم با فیفا ندارد، چگونه توانسته است وارد زمین شود و این اجازه را داشته باشد که جام را بالای سر ببرد و با آن عکس یادگاری بگیرد!

این اتفاق توسط آگوئرو و همسر لیونل مسی هم رخ داد و آن ها هم بدون این که از افراد مجاز برای لمس کاپ جام جهانی باشند، با آن جشن گرفتند و شادی کردند.

به گفته اسکای اسپورت، فیفا عوامل برگزاری فینال جام جهانی را مورد پرسش قرار داده است و به نوعی به دنبال عوامل دستیابی افراد نامربوط به کاپ جام جهانی است.

1470