3 گزینه‌ای که رئال مادرید برای خط هافبک خود در نظر دارد

3 گزینه‌ای که رئال مادرید برای خط هافبک خود در نظر دارد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که رئال مادرید برای تقویت خط هافبک خود سه بازیکن را زیر نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در دوره های اخیر جام جهانی، عادت داشته است که پس از پایان مسابقات، برخی از ستاره های جام را جذب کند و بدین ترتیب ترکیب خود را تقویت کند. اکنون در جام جهانی 2022 قطر، دو هافبکی که عملکرد ویژه ای داشتند و خوش درخشیدند، انزو فرناندز و جود بلینگهام بودند.

انزو فرناندز به همراه تیم ملی آرژانتین توانست قهرمان جام جهانی شود و از ستاره های اصلی آرژانتینی ها در این بازی ها بود. فرناندز در حال حاضر 21 سال دارد و در بنفیکا توپ می زد و هافبک ایده آلی برای جوان سازی خط هافبک رئال مادرید می تواند باشد.

از سوی دیگر جود بلینگهام، یک هافبک ریز نقش تر نسبت به انزو فرناندز است. او در تیم ملی انگلیس عملکرد خوبی داشت. بلینگهام از پیش از جام جهانی هم مورد توجه رئال مادرید قرار داشت. او در حال حاضر 19 ساله است و در دورتموند توپ می زند. بلینگهام مشتری هایی در لیگ برتر انگلیس هم دارد.

علاوه بر این دو، به گفته روزنامه آ اس، مانوئل لوکاتلی، هافبک 25 ساله ایتالیایی که در حال حاضر در یوونتوس توپ می زند هم یکی دیگر از گزینه هایی است که رئال مادرید او را زیر نظر گرفته است. او مورد توجه آرسنال هم قرار دارد.

1470