نظرسنجی بزرگ فوتبالی از کاربران میلیونی اش: با تمدید قرارداد کی روش، موافقید یا مخالف؟

نظرسنجی بزرگ فوتبالی از کاربران میلیونی اش: با تمدید قرارداد کی روش، موافقید یا مخالف؟

پایگاه خبری فوتبالی- بخش نظرسنجی فوتبالی در اپلیکیشن وسایت از آغاز جام جهانی 2022 قطر راه اندازی شده و تا کنون نظرسنجی هایی را هم با محوریت نتایج رقابتهای جام جهانی برگزار کرده ایم. اگر می خواهید این مطلب را بعد از شرکت در نظرسنجی بخوانید، اینجا کلیک کنید تا در نظرسنجی شرکت کنید.

پس از پایان جام جهانی و نظرسنجی های مرتبط با آن، درباره نتیجه دربی یک نظرسنجی برگزار کردیم که البته نزدیک به 24 ساعت قابلیت رای دادن داشت. در هر حال با توجه به مخاطبان میلیونی فوتبالی و استقبال کاربران فوتبالی در پلتفرم های مختلف از نظرسنجی، گروه رسانه ای فوتبالی روند نظرسنجی و افکارسنجی اش را ادامه خواهد داد و اولین نظرسنجی بزرگ فوتبالی را به وضعیت نیمکت تیم ملی فوتبال ایران اختصاص داده است.

 حالا که بحث وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در محافل فوتبالی به یک بحث داغ تبدیل شده است، گروه رسانه ای فوتبالی تصمیم گرفت یک نظرسنجی بزرگ بین کاربران میلیونی فوتبالی در این باره برگزار کند. این نظرسنجی یک هفته قرار است روی خروجی های فوتبالی در سایت، اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی فوتبالی بماند و در پایان هفته بعد به طور دقیق نتیجه اش اعلام شود.

ماندن و رفتن کی روش، این روزها بحث داغی است. همانطور که می دانید ماندن کی روش موافقانی دارد و البته رفتنش هم مخالفانی. هر دو گروه هم معتقدند گروه مقابل تعداد کمتری دارند. در این مواقع بحث نظرسنجی ها هم داغ می شود و البته رسانه ها هم به سراغ نظرسنجی می روند.

پلتفرم فوتبالی تصمیم به برگزاری این نظر سنجی بزرگ گرفته است.این نظرسنجی قرار است یک هفته روی اپلیکیشن و سایت و شبکه های اجتماعی فوتبالی بماند تا مخاطبان میلیونی فوتبالی در این نظرسنجی شرکت کنند. 

سوال هم ساده است. در شرایط فعلی فوتبال ایران و با توجه به کارنامه و گذشته  و رزومه کی روش در فوتبال ملی و باشگاهی در کشورهای مختلف، آیا با تمدید قرارداد کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی تا پایان جام ملتهای آسیای 2023 قطر موافق هستید؟

برای رای دادن، اینجا کلیک کنید.