غیبت لوکادیا چطور به استقلال ضربه زد؟

غیبت لوکادیا چطور به استقلال ضربه زد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا غیبت لوکادیا موجب شد خط دفاعی استقلال در یارگیری دچار اشتباه محاسباتی شود؟

به گزارش فوتبالی، حتی خوشبینترین هوادار استقلال هم تصور نمی‌کرد پرسپولیسی‌ها در دربی پایتخت 2 مهاجم خارجی خود را در اختیار نداشته باشد اما این اتفاق رخ داد و پس از مصدومیت دیاباته در بازی مقابل سپاهان، لوکادیا نیز 48ساعت پیش از دربی تهران را برای همیشه ترک کرد تا شوک عجیبی به قرمزها وارد شود.

در حالی که یحیی گل‌محمدی کلیه برنامه‌های هجومی خود را بر اساس حضور لوکادیا طراحی کرده بود اما غیبت او به یکباره برنامه‌های سرمربی پرسپولیس را تغییر داد. حال علی فتح‌الله زاده مدیرعامل استقلال نیز معتقد است غیبت لوکادیا بیشتر از اینکه به ضرر پرسپولیس تمام شود موجب شد تا آبی‌ها متضرر شوند.

فتح الله زاده که در برنامه ورزشگاه شبکه پنج سیما حضور پیدا کرده بود در مورد اینکه ساپینتو اعلام کرده بازیکنانش با وجود قد بلند خود روی ضربات ایستگاهی عملکرد نامناسبی داشتند و این موضوع شما را نگران نمی‌کند، پاسخ داد:‌ "دو مهاجم تیم پرسپولیس در بازی نبودند.

تمرینات ما روی حضور آن بازیکنان چیده شده بود وقتی آنها رفتند بازیکنان‌مان تصور نمی‌کردند مدافع حریف این کار را انجام بدهد غیبت لوکادیا به ما هم ضربه زد. ای کاش می‌ماند (با خنده)."

 هیچ‌کس تصور نمی‌کرد در غیاب لوکادیا، وظایف هجومی تیم یحیی در دقایق پایانی به یک مدافع سپرده شود. با این حال گولسیانی نشان داد که روی کارهای هوایی بازیکن بسیار خطرناکی است و حالا شاید این موضوع سبب شود تا سایر رقبا روی ضربات ایستگاهی پرسپولیس عملکرد بهتری داشته باشند.

7655