بهترین دروازه‌بان جام جهانی جدیدترین گزینه شیاطین سرخ

بهترین دروازه‌بان جام جهانی جدیدترین گزینه شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی نزدیک است و به همین دلیل شایعات و اخبار مختلف در حوزه نقل و انتقالات رو به افزایش است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 قطر شد و همین قهرمانی موجب شد تا بازیکنان آرژانتینی به طور ویژه ای مورد توجه قرار بگیرند و اکنون باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال جذب آن ها هستند.

بدون شک یکی از ستاره های اصلی تیم ملی آرژانتین در مسیر قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر، امیلیانو مارتینز بود. او در فینال نقش بسیار پر رنگی داشت و قهرمانی آرژانتینی ها را در ضربات پنالتی رقم زد.

به گفته Football Insider، منچستر یونایتد علاقه خاصی به جذب امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتین دارد. گزارش‌ها حاکی از آن است که اریک تن هاگ آماده به خدمت گرفتن یک دروازه بان جدید است و مارتینز یکی از گزینه ها خواهد بود‌‌. در حال حاضر مارتینز تا سال 2027 با استون ویلا قرارداد دارد.

امیلیانو مارتینز در حال حاضر 30 سال دارد اما او به تازگی اوج گرفته است و به نظر می رسد که می تواند یک گزینه مناسب برای جانشینی داوید دخیا باشد که دوران اوجش به پایان رسیده است. دخیا در حال حاضر 32 سال دارد و انتقاد های زیادی به عملکردش در منچستریونایتد وارد است.

1471