تارتار: تلاش می کنیم در بازی فردا نیز همان روند خوبمان را ادامه دهیم

تارتار: تلاش می کنیم در بازی فردا نیز همان روند خوبمان را ادامه دهیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید می‌دانیم کارمان سخت است و فرصت زیادی هم نداشتیم زیرا فاصله بین بازی گذشته و بازی فردا بسیار کم بود

به گزارش فوتبالی،‌ مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با فولاد اظهار کرد: بازی فردا برای دو تیم سنگین خواهد بود. تعطیلی لیگ فرصت مناسبی بود تا تیم قابل احترام فولاد از آن شرایط خارج شود و توانست بازی گذشته را به خوبی پشت سر بگذارد.

وی ادامه داد: تیم ما هم روند خیلی خوبی را طی می‌کند و در دو بازی گذشته توانستیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم. تلاش می کنیم در بازی فردا نیز همان روند خوبمان را ادامه دهیم. می‌دانیم کارمان سخت است و فرصت زیادی هم نداشتیم زیرا فاصله بین بازی گذشته و بازی فردا بسیار کم بود، به همین دلیل خیلی مختصر روی تاکتیک‌های مدنظر کار کردیم اما با توجه به ثباتی که از سال گذشته در ذوب آهن وجود داشته است، بازیکنان کاملاً با تفکرات ما آشنا هستند و ما هم شناخت بسیار خوبی از بازیکنان داریم. این کمک می‌کند هر بازی برنامه مشخصی داشته باشیم و نگرانی نداشته باشیم. امیدوارم فردا با ارائه یک بازی خوب بتوانیم در وهله اول سه امتیاز را بگیریم و اگر هم نشد با دست پر از اهواز خارج شویم.  

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه برای بازی فردا محروم نداریم، گفت: البته مصدومیت از اول فصل با ما بوده است و باقرپسند و ابراهیم زاده را مدت‌ها است که نداریم. سجاد آشوری  و آرمان اکوان نیز مصدوم هستند اما جوانان خوبی به ما اضافه شده‌اند و جای مصدوم‌ها را پر کردند.  

1397