واکنش رییس فدراسیون فوتبال فرانسه به خداحافظی بنزما از تیم ملی

واکنش رییس فدراسیون فوتبال فرانسه به خداحافظی بنزما از تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما با پایان رقابت های جام جهانی 2022 قطر به طور رسمی از تیم ملی فرانسه خداحافظی کرد تا بدین ترتیب دیگر در جمع خروس ها حضور نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما یک جام جهانی نسبتا پر حاشیه را سپری کرد و با وجود این که خیلی زود به خاطر آن چه که مصدومیت نامیده شد، مجبور شد اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کند، اما حرف و حدیث ها و اخبار زیادی پیرامون او وجود داشت. خیلی ها معتقد بودند که کریم بنزما با دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه اختلاف نظر های شدیدی دارد و همین قضیه موجب کنار رفتن او از اردوی فرانسه شده است.

نوئل لو گرت، رییس فدراسیون فرانسه به خداحافظی کریم بنزما از تیم ملی فرانسه واکنش نشان داد و گفت:" از خداحافظی بنزما غافلگیر نشدم چرا که او در جام جهانی بازی نکرد و به نظر می رسد که پس از مصدومیت هایی که داشت، حالا می خواهد تمام تمرکزش را روی باشگاه خود بگذارد."

لو گرت همچنین درباره آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه گفت:" دشان عملکرد فوق العاده ای در تیم ملی فرانسه داشته است. تصمیم ماندن یا رفتن بر عهده او است و احتمالا ما به توافق برسیم. هفته آینده برای تمدید قرارداد با او دیدار خواهم کرد."

1471