نفرت‌انگیزترین فوتبالیست دنیا از نگاه عادل رامی

نفرت‌انگیزترین فوتبالیست دنیا از نگاه عادل رامی

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیانو مارتینز دروازه بان تیم ملی آرژانتین با القابی همچون "بزرگترین حرامزاده فوتبال" و "نفرت انگیزترین فوتبالیست دنیا" از جانب عادل رامی بازیکن اسبق تیم ملی فرانسه مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، رفتارهای عجیب امیلیانو مارتینز 30 ساله در طول جام جهانی با انتقادهای زیادی همراه شده است. این بازیکن پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر رفتارهای زشتی را داشت و خشم بسیاری از فوتبالدوستان را برانگیخت.

دروازه بان استون ویلا جدا از حرکات زشت خود با جایزه دستکش طلایی جام جهانی، در حین جشن قهرمانی در کشور آرژانتین نیز عروسک نوزادی را بغل کرده بود و تصویر امباپه را روی صورت این عروسک گذاشته بود.

عادل رامی بازیکن اسبق تیم ملی فرانسه که در سال 2018 قهرمان جام جهانی شده، در پیامی اینستاگرامی از امیلیانو مارتینز انتقاد کرد. بازیکن اسبق تیم هایی نظیر لیل، سویا و والنسیا در یک پست اینستاگرامی به امیلیانو حمله کرد و دروازه بان تیم ملی آرژانتین را "بزرگترین حرامزاده فوتبال" و "نفرت انگیزترین فوتبالیست دنیا" نامید.

رامی در پیامی مدعی شد که یاسین بونو دروازه بان تیم ملی مراکش لایق جایزه دستکش طلایی بوده است. در حقیقت بونو در طول جام جهانی عملکرد درخشانی داشت و برای برخی عجیب است که امیلیانو که به طور مثال در فینال جام جهانی سه گل خورده چرا باید بهترین دروازه بان بازیها می شد.

4125