چرا لوکادیا قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد؟

چرا لوکادیا قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل مهاجم هلندی سابق پرسپولیس برای فسخ قراردادش با این تیم چه بود؟

به گزارش فوتبالی، همانطور که پیش‌بینی می‌شد، یورگن لوکادیا در پایان مرخصی‌ 48 ساعته‌اش به تهران برنگشت و امروز نامه فسخ قراردادش را برای باشگاه پرسپولیس فرستاد.

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس به این نکته اشاره شده که لوکادیا به دلایل غیر مالی و غیر فوتبالی و شخصی قراردادش را فسخ کرده است.

درباره اینکه دلایل لوکادیا چه بوده، طبیعتا گمانه‌زنی‌های متفاوتی صورت گرفته اما جدا از آنکه گفته می‌شود سفارت هلند به صورت رسمی به شهروندانش در ایران گفته بود که این کشور را ترک کنند. سفارت خانه های چند کشور اروپایی دیگر از تهران، شاید به شهروندانشان گفته بودند که ایران را ترک کنند اما آنها را ملزم به خروج از ایران نکرده‌ بودند و به همین دلیل است که کوین یامگا که شهروند فرانسه است فعلا در ایران مانده است.

این بحث هم مطرح شده که گویا به دلیل موارد مربوط به تحریم ایران، امکان بسته شدن حسابهای یورگن لوکادیا در کشور هلند وجود داشته و به همین دلیل، مهاجم مورد علاقه هواداران پرسپولیس تصمیم گرفت با خروج از ایران و بازگشت به هلند، جلوی بسته شدن حسابهایش را بگیرد. موردی که پیش از این برای آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال هم رخ داده بود.

در هر حال هر لحظه درباره لوکادیا خبر و ماجرایی جدید مطرح می‌شود و باید دید در نهایت این ماجرا به شفاف‌سازی واقعی خواهد رسید یا نه.

1984