نکته/ انتقادی که باب میل بیرانوند نیست

نکته/ انتقادی که باب میل بیرانوند نیست

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس معقتد است مصدومیت او در جام جهانی، تاثیری روی عملکردش تاثیری نگذاشته، منتقدان او نظر دیگری دارند.

به گزارش فوتبالی، بعد از حذف تیم ملی از جام جهانی بود که یکی دو کارشناس مدعی شدند علیرضا بیرانوند هم در باخت تیم ملی به آمریکا مقصر بوده و او به خاطر ترس از مصدومیت مجددش از ناحیه بینی بود که روی صحنه گل آمریکا، از دروازه خارج نشد.

علی بیرو، بعد از دربی در واکنش به این انتقادها گفت:"فیلم گلی را که خوردم، صدها بار نگاه کردم و هیچ مقصری نداشت. من روی گل مقصر نبودم. در شرایط جام جهانی نمی‌توانی بازیخوانی کنی و قبل از هد نمی‌توانی تصمیم بگیری؛ شاید قصد داشت توپ را بچرخاند که در آن شرایط من مقصر اصلی می‌شدم. من کاملا برای بازی رفته بودم و گفتم یک بازی است و تیم ملی می‌خواهد جاودانه شود؛ در آخر دماغ من می‌شکند و امروز هم نباشد، فردا می‌شکند."

در چنین شرایطی، سعید عزیزیان مربی اسبق دروازه‌بان‌های استقلال و پرسپولیس، در یک مصاحبه، انتقادی مشابه از بیرانوند داشته است: "بیرانوند هنوز به ماسکی که روی صورتش دارد عادت نکرده. ضربه‌ای که در بازی با انگلیس به صورتش وارد شد، او را کمی ترسانده. شما به رفتارهای بیرانوند در زمین توجه کنید. به خوبی ترس در حرکاتش دیده می‌شود. این مساله روی اعتماد به نفس بازیکن اثر دارد. روی یکی از خروج‌های ساده نزدیک بود اشتباه کند. بیرانوند کلا  قدرت زیادی در درگیری‌ها دارد، در دربی نمی‌آمد که درگیر شود. یکی دو صحنه حتی خروج نکرد. علیرضا همیشه تا نقطه پنالتی هم جلو می آمد ولی این چیزها را در دربی ندیدیم."

1984