عکس؛ وینیسیوس در کنار جدیدترین خرید رئال مادرید

عکس؛ وینیسیوس در کنار جدیدترین خرید رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور در سالهای اخیر به یکی از ستارگان کلیدی رئال مادرید تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس در تابستان 2018 با 45 میلیون یورو از فلامینگو به رئال مادرید پیوست و پله پله مراحل ترقی را طی کرد تا این که در فصل 22-2021 بهترین فصلش را در رئال مادرید داشت چرا که با 22 گل، 16 پاس گل و گرفتن چهار پنالتی از حریفان، نقشی کلیدی در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد. 

وینیسیوس می تواند الگویی برای سایر جوان های برزیلی باشد چرا که در جام جهانی نیز به بازیکن فیکس تیم ملی برزیل تبدیل شد و نمایش قابل قبولی در تیم تیته تبدیل شد.

رئال مادرید که در سالهای اخیر با جذب وینیسیوس، میلیتائو و رودریگو گوئس به سراغ خرید بازیکن های جوان فوتبال برزیل رفته، به تازگی خرید اندریک جواهر 16 ساله پالمیراس را نهایی کرده است، بازیکنی که پاریسن ژرمن، چلسی و بارسلونا هم به دنبالش بودند.رئال مادرید برای خرید اندریک 25+35 میلیون یورو رفته اما این بازیکن نمی تواند زودتر از سال 2024 به رئال مادرید بیاید.

اندریک به تازگی با وینیسیوس در ریودوژانیرو ملاقات کرده تا با هم تیمی آینده اش ملاقات کند. این دو با هم عکس یادگاری هم گرفته اند و این تصویر را در اینستاگرام منتشر کرده اند.

4125