واکنش سلتیک به تمایل بارسلونا به مدافع کروات

واکنش سلتیک به تمایل بارسلونا به مدافع کروات

پایگاه خبری فوتبالی - آنژه پوستکوگلو سرمربی باشگاه سلتیک به شایعات پیرامون تمایل بارسلونا به یوسیپ یورانوویچ دفاع راست این تیم واکنش نشان داد و گفت که در حال حاضر هیچ پیشنهادی برای فروش دفاع راست تیم ملی کرواسی به دست آنها نرسیده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در کنار اتلتیکو و برخی باشگاه های انگلیسی جویای شرایط یورانوویچ هستند چرا که این بازیکن در کنار تیم ملی کرواسی عملکرد درخشانی در جام جهانی قطر داشت و به رتبه سوم مسابقات دست پیدا کرد اما پوستکوگلو می گوید که هیچ پیشنهادی برای مدافع راست 27 ساله به دست آنها نرسیده است. پوستکوگلو بیان کرد:" هیچ پیشنهادی برای این بازییکن دریافت نکرده ایم. اگر مسئله ای در میان باشد یا این که بازیکنان با گزینه هایی برای آینده شان مواجه باشند مطمئنم که از این ماجرا مطلع خواهم شد و من و مدیر اجرایی باشاه در این باره با وکلای بازیکنان صحبت خواهیم کرد اما در حال حاضر هیچ خبری نیست. هیچ، هیچ، هیچ! هیچ خبری نیست."

بارسلونا به دنبال خرید تقویت ترکیبش در پست دفاع راست است چرا که قرارداد بیرین در پایان فصل به اتمام می رسد. البته بارسلونا به علت مشکلات مالی خیلی بعید است که در نقل و انتقالات زمستانی خریدی داشته باشد مگر آن که بتوانند بازیکن قرضی یا رایگان را به خدمت بگیرند.

4125