ادعای جالب ژاوی: پدری و گاوی از من و اینیستا بهتر هستند

ادعای جالب ژاوی: پدری و گاوی از من و اینیستا بهتر هستند

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز اسطوره و سرمربی بارسلونا مدعی است که پدری و گاوی دو پدیده کاتالان‌ها در سن 20 سالگی از او و آندرس اینیستا بهتر هستند. 

به گزارش فوتبالی، گاوی و پدری بدون شک ستون‌های بارسلونا در خط هافبک هستند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این دو نفر می‌توانند تا دهه آینده نیز در وسط زمین برای بلوگرانا بازی کنند، جایی که سال‌های نه چندان دور، ژاوی هرناندز و اینیستا این مسئولیت را برعهده داشتند. 

به نقل از سایت گل، ژاوی معتقد است که پدری و گاوی جزو بهترین استعدادهایی هستند که در بارسلونا حضور دارند. او در این باره گفت: "من و آندرس اینیستا در سن 20 سالگی، در سطح گاوی و پدری نبودیم. آن‌ها فوق العاده هستند. همچنین فراموش نکنید که اریک گارسیا و آنسو فاتی نیز بسیار جوان هستند. کافی است نگاهی به سطح بازی گاوی بیاندازید و با من در سن 20 سالگی مقایسه کنید. واقعا سطحش از ما بالاتر است. البته وظیفه من است که از آن‌ها مراقبت کنم و اجازه ندهم اتفاقی ناگوار برای آن‌ها و فوتبال‌شان رخ دهد."

"مربیگری در بارسلونا اصلا کار آسانی نیست و ممکن است شما در هرلحظه احساسات زیادی تجربه کنید. باید این موضوع را کنترل کنید وگرنه دچار مشکل خواهید شد."

4416