چراغ سبز مربی هلندی به تیم کریستیانو رونالدو

چراغ سبز مربی هلندی به تیم کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز فن خال مربی باتجربه فوتبال هلند برای یک بار دیگر اعلام بازنشستگی کرده اما از طرفی اعلام کرد که اگر فدراسیون فوتبال پرتغال با او تماس بگیرد، هم پاسخ می دهد و هم به تماس توجه خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، لوئیز فن خال پس از شکست هلند مقابل آرژانتین در یک چهارم نهایی جام جهانی در ضربات پنالتی، از تیم ملی کشورش کناره گیری کرد. از سویی تیم ملی پرتغال توسط مراکش از جام جهانی حذف شد که آنها هم تصمیم گرفتند که فرناندو سانتوس را از روی نیمکت خود کنار بگذارند.

حالا فن خال در مورد شایعاتی که پیرامون حضورش روی نیمکت تیم پرتغال مطرح شده بود، بیان کرد:" تماسی از جانب آنها گرفته نشده است هر چند که سوالاتی در این باره ایجاد شده است."

فدراسیون فوتبال پرتغال مذاکرات را برای پیدا کردن جایگزین سانتوس آغاز کرده است. نسل جدید فوتبال پرتغال با حضور بازیکنانی مهم نظیر برونو فرناندز، گونسالو راموس و ژائو فلیکس آینده بزرگی پیش روی خود دارد. شایعاتی در مورد حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت پرتغال مطرح شده اما به نظر می رسد که رم با این پیشنهاد مخالفت کرده است. لوئیز فن خال به عنوان یک مربی باتجربه، صاحب سبک و منظم می تواند هدایت تیم ملی پرتغال را به عهده بگیرد و آنها را در مسیر یورو 2024 و جام جهانی 2026 هدایت کند.

4125