واکنش اسطوره آرژانتینی به مقایسه مسی و مارادونا

واکنش اسطوره آرژانتینی به مقایسه مسی و مارادونا

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به همراه تیم ملی آرژانتین موفق شد قهرمان جام جهانی 2022 قطر شود و بدین ترتیب جام قهرمانی را بالای سر ببرد و به رویای دیرینه خود برسد.

به گزارش فوتبالی، دیگو آرماندو مارادونا به همراه تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 1986 به قهرمانی رسیده بود. اکنون لئو مسی هم سالیان سال بعد، توانست آرژانتین را به قهرمانی در جام جهانی برساند و بدین ترتیب افتخار بزرگی را برای آلبی سلسته رقم بزند.

خاویر زانتی، اسطوره آرژانتینی درباره قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر گفت:" برای آرژانتینی ها فینال دلپذیری بود و تا اواخر بازی به وفق مراد ما پیش رفت اما فرانسه ناگهان توانست واکنش خوبی بدهد. قهرمانی آرژانتین در جام جهانی بسیار مایه خوشحالی است زیرا زمان زیادی بود که در انتظار آن بودیم. فکر می کنم آن ها رویای میلیون ها هوادار آرژانتین در سراسر جهان را برآورده کردند."

او همچنین درباره مقایسه لیونل مسی با دیگو آرماندو مارادونا افزود:" مقایسه ها را دوست ندارم. باید خوشحال باشیم که دو نفر از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال از آرژانتین بوده اند. به نظر من مسی از مارادونا عبور نکرده است."

زانتی درباره مقایسه مسی کنونی با مسی چند سال پیش گفت:" فکر نمی کنم مسی خیلی تغییری کرده باشد. فکر می کنم او حالا بالغ تر است و می تواند قدرت رهبریش را به سایر بازیکنان تزریق کند."

1470