واکنش خواهر مسی به قهرمانی لیونل مسی در جام جهانی

واکنش خواهر مسی به قهرمانی لیونل مسی در جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین با عملکرد خوب لیونل مسی قهرمان جام جهانی 2022 قطر شد و این قضیه واکنش های مختلفی را در میان افراد مختلف به دنبال داشت.

به گزارش فوتبالی، ماریا مسی، خواهر لیونل مسی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، به قهرمانی تیم ملی آرژانتین با حضور لیونل مسی در جام جهانی واکنش نشان داد و خطاب به برادرش لئو نوشت:" بعد از رنج های بسیار، این اتفاق افتاد. این یک مثال واقعی از این قضیه است که پشتکار منجر به موفقیت می شود. خدا این جام جهانی را برای تو رزرو کرده بود و غیر از این نمی توانست باشد. از جام لذت ببر قهرمان جهان و بدان که تا سر حد مرگ دوستت داریم."

لیونل مسی سال ها بود که در تیم ملی آرژانتین دستاوردی نداشت اما در یک سال و نیم اخیر اوضاع برای او کاملا تغییر کرده است. در واقع تیم ملی آرژانتین با هدایت لیونل اسکالونی متحول شد و لیونل مسی توانست دوران ناکامی خود در آرژانتین را به پایان برساند. مسی از 2021 به بعد، سه جام ملی به دست آورده است که بدون شک جام جهانی مهم ترینِ آن ها بوده است. باید دید که شرایط در تورنمنت های بعدی برای مسی به چه شکل پیش می رود.

1470