قیمت گذاری پایگاه ترانسفر مارکت منتشر کرد؛ یاران نورالهی سوم و تیم مجیدی دهم

قیمت گذاری پایگاه ترانسفر مارکت منتشر کرد؛ یاران نورالهی سوم و تیم مجیدی دهم

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس قیمت گذاری پایگاه ترانسفرمارکت در ماه دسامبر باشگاه شباب الاهلی امارات با حضور احمد نورالهی و اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی در مکان های سوم و دهم جدول قیمت گذاری باشگاه های اماراتی از نظر ارزش بازیکنان قرار گرفتند.                   

به گزارش فوتبالی، بر اساس این قیمت گذاری مجموع ارزش بازیکنان شاغل در لیگ امارات به بیش از ۲۶۳ میلیون یورو رسیده که این قیمت گذاری شامل بر بازیکنان شاغل در ۱۴ باشگاه و مجموع ۵۳۲ بازیکن می شود که در این بین ۱۵۷ بازیکن خارجی در لیگ این کشور حضور دارند. 

بر اساس این قیمت گذاری تیم فوتبال شارجه با ارزش ۳۷ میلیون یورو گران قیمت ترین باشگاه لیگ امارات از نظر ارزش بازیکنان است. الوحده با ۳۰ میلیون یورو در مکان دوم قرار دارد و شباب الاهلی با حضور احمد نوراللهی و ارزشی معادل ۲۹ میلیون یورو سوم است. 

در این رده بندی همچنین الاتحاد کلبا با مبلغی معادل ۱۶ میلیون یورو در مکان دهم ارزشمند ترین تیم های لیگ امارات از نظر قیمت بازیکنان قرار دارد.

این در حالی است که شاگردان فرهاد مجیدی با عملکردی قابل قبول نسبت به قیمت و ارزش بازیکنان در این فصل یکی از تیم های تک رقمی جدول لیگ امارات هستند و در صورت پیروزی در بازی امروز مقابل شارجه می توانند به یکی از مکان های چهارم یا پنجم جدول لیگ صعود کنند.5960