پیکان صفر - یک تراکتور/ سه امتیاز شیرین برای تراکتور در کرج/ موتور پیکان نود دقیقه روشن نشد

پیکان صفر - یک تراکتور/ سه امتیاز شیرین برای تراکتور در کرج/ موتور پیکان نود دقیقه روشن نشد

پایگاه خبری فوتبالی- در روز دوم رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر پیکان و تراکتور در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف هم رفتند.

هفته دوازدهم لیگ برتر

سه شنبه 29 آذر

پیکان - تراکتور ساعت 15

ورشگاه: شهید دستگردی

تیم داوری: داور: سیدرضا مهدوی، کمک ها: امیررضا آشورماهانی، محمد صالح عرب آبادی؛ داور چهارم: رضا مرادیم

به گزارش فوتبالی تراکتور در دوازدهمین گام خود در لیگ برتر موفق شد با سرمربی اسپانیایی خود سه امتیاز خارج از خانه را کسب کند و رتبه‌ی خود در جدول را بهبود ببخشد.

ترکیب پیکان:
فرهاد مجدکرمانشاهی، سامان فلاح، امیر شبانی، میلاد بدرقه، علی رمضانی، محمدحسین فلاح، غلامرضا ثابت‌ایمانی، مجتبی حق‌دوست، محمدمهدی لطفی، شرزود تمیروف و ساسان حسینی
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، ریکاردو آلوز، رضا اسدی، گوستاوو، محمدرضا عباسی و محمد عباس‌زاده
سرمربی: پاکو خمس

اخطارها:

رضا اسدی(22)، ریکاردو آلوز(50)، محمدرضا اخباری (72)، مهدی هاشم‌نژاد (4+90)، محمد عباس زاده (7+90) تراکتور

جلال امیدیان (مربی)، محمد حسین فلاح (50)، شرزود تمیروف(72) پیکان

شرح گل:

پیکان ۰ تراکتور ۱ دقیقه ۴۵: محمدرضا عباسی با نفوذ از جناح چپ به محوطه نزدیک شد اما درست چسبیده به محوطه لطفی او را سرنگون کرد . داور اعلام ضربه ایستگاهی کرد و ریکاردو آلوز پشت توپ قرار گرفت. ضربه او به تیر دورتر رسید و با یک ضربه سر توپ به نقطه کور رساند و عباسی دروازه را باز کرد. 

دقایق حساس:
دقیقه ۷: دو اشتباه پیاپی از مدافع و دروازه‌بان پیکان چیزی نمانده بود که به دست آنها بدهد. ابتدا با اشتباه مدافع عباس زاده با مجد کرمانشاهی تک به تک شد ولی مجد قبل از عباس زاده به توپ رسید اما ضربه او برای دور کردن توپ به بدن محمد برخورد داشت و پیکان با خوش شانسی از این خطر فرار کرد.
دقیقه ۱۸: بازی ترکیبی و زیبای جوانان پیکان اخباری را مجبور به واکنش کرد روی یک پا سه قطری بلند توپ به محوطه تراکتور رسید و بازیکن پیکان به جای ارسال با دو پاس زمینی توپ را به رساند و به سمت دروازه شلیک کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت
دقیقه ۲۲: بازهم پیکان حمله ی مناسبی را تدارک دید این بار توپ روی خط محوطه به محمدمهدی لطفی رسید و او چسبیده به محوطه به سمت دروازه تراکتورسازی شوت زد اما اخباری با جاگیری مناسب توپ را در آغوش گرفت.
دقیقه ۳۴: محمد آقاجانپور با از پیش رو برداشتن مدافع پیکان از گوشه محوطه به سمت دروازه پیکان شوت زد ولی ضربه او با برخورد به بازیکن پیکان به بیرون رفت.
دقیقه ۵۶: گوستاوو از فضای خالی جناح راست پیکان به خوبی استفاده کرد و وارد محوطه شد. پاس عرضی او نزدیکی شش قدم به آلوز رسید اما ضربه کم دقت او به بیرون رفت
دقیقه ۷۲: اشتباه عباسی مقابل محوطه پیکان چیزی نمانده بود عباس زاده را صاحب گل کند اما پیش از او کرمانشاهی به توپ رسید.
دقیقه ۸۳: تیتو توپ را به داخل محوطه فرستاد و ابراهیم صادقی توپ را برای شرزوود تمیروف کاشت و او به سمت دروازه شلیک کرد اما اخباری با واکنش خوب توپ را دفع کرد.
دقیقه ۵+۹۰: ضربه پرقدرت از گوشه راست محوطه تراکتور توسط تیتو را اخباری درازکش به کرنر فرستاد. با وجود برخورد توپ با زمین درست مقابل اخباری او به خوبی توپ را دفع کرد.

5960