عکس؛ دیدار اینیستا با ژاوی در تمرینات بارسلونا

عکس؛ دیدار اینیستا با ژاوی در تمرینات بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - تمرینات باشگاه بارسلونا پس از پایان رقابت های جام جهانی 2022 قطر دوباره از سر گرفته شده است و این تیم خود را برای ادامه رقابت های لالیگا و همچنین تورنمنت های دیگری مثل لیگ اروپا که در پیش دارد، آماده می کند.

به گزارش فوتبالی، تمرین اخیر تیم بارسلونا یک مهمان ویژه داشت و آن هم آندرس اینیستا بود. اینیستا که خودش سالیان سال در قلب خط هافبک بارسلونا حضور داشت و می درخشید، اکنون به تمرین بارسلونا سر زده است تا بدین ترتیب دیداری با دوستان قدیمی خود داشته باشد. ژاوی هرناندز در خط هافبک بارسلونا زوج آندرس اینیستا بود و این دو بازیکن در کنار هم یکی از بهترین خط هافبک های تاریخ را تشکیل می دادند و موفق شدند سه بار در سال های 2009، 2011 و 2015 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.

اینیستا در حال حاضر 38 سال دارد و پس از پایان دوره اش در بارسلونا در سال 2018، راهی تیم ویسل کوبه در فوتبال ژاپن شد و همچنان در آن جا حضور دارد. اینیستا از سال 2002 وارد تیم بزرگسالان بارسلونا شده بود. او محصول آکادمی آبی و اناری ها به حساب می آید.

زوج اینیستا و ژاوی در تیم ملی اسپانیا هم افتخارات زیادی به دست آورد که مهم ترینِ آن قهرمانی در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بود.

1471