کنایه اسطوره آلمان به رونالدو: بازنده بزرگ جام جهانی

کنایه اسطوره آلمان به رونالدو: بازنده بزرگ جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان معتقد است که کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی، بزرگ ترین بازنده و ناکام جام جهانی 2022 بوده است. 

به گزارش فوتبالی، جام جهانی 2022 قطر، یک شنبه شب با برگزاری فینال بین دو تیم آرژانتین و فرانسه به پایان رسید که در نهایت آلبی سلسته با رهبری لیونل مسی موفق شد به مقام قهرمانی جهان برسد و بالاخره مسی به آرزوی دیرینه‌اش دست پیدا کند. این تورنمنت هرچه قدر برای مسی خوب بود، اما برای رونالدو تلخ تمام شد. کریستیانو در دیدار مرحله یک چهارم نهایی مقابل مراکش از روی نیمکت کار را آغاز کرد و نتوانست از شکست تیمش در آن بازی جلوگیری کند. 

به نقل از سایت گل، ماتئوس درباره رونالدو به بیلد گفت: "رونالدو به خودش و تیم ضربه زد. هیچ شکی در توانایی‌های او نیست و به نظرم یک بازیکن فوق العاده و تمام کننده خاص است، اما او به میراثش ضربه زد. به سختی می توانم یک تیم مناسب برای او پیدا کنم. می خواهم بگویم که برای رونالدو تاسف می خورم. او بزرگ ترین ناکام جام جهانی بود و مسی در آن سو جام قهرمانی را بالای سرش برد. مسی برنده واقعی بود. او لایق این عنوان بود، چون به من و دیگر فوتبال دوستان، لذت زیادی می دهد. کارهای او در 17 سال گذشته خیره کننده بوده است."

4416