مس کرمان صفر- مس رفسنجان دو/ دربی کرمانی ها به کام رفسنجان/ بردن به یاد میهمان آمد!

مس کرمان صفر- مس رفسنجان دو/ دربی کرمانی ها به کام رفسنجان/ بردن به یاد میهمان آمد!

پایگاه خبری فوتبالی- در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های مس کرمان و مس رفسنجان از ساعت 15 امروز (دوشنبه) در دربی کرمان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود رفسنجانی‌ها به پایان رسید. 

هفته دوازدهم لیگ برتر

دوشنبه 28 آذر

مس کرمان - مس رفسنجان ساعت 15

ورزشگاه: شهید باهنر کرمان 

تیم داوری: میثم حیدری / کمک ها: بهمن عبداللهی – امین قدیری ؛ داور چهارم: وحید زمانی / ناظر: علیرضا کهوری 

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر و در دربی میان تیم های مسی استان کرمان، این شاگردان ربیعی در تیم رفسنجان بودند که موفق شدند با 2 گل از سد میزبان خود گذشته و به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند. محمد ربیعی که چندی پیش از هدایت مس کناره گیری کرده بود، پس از مخالفت مدیران باشگاه و در بازگشت دوباره به تیم، سه امتیاز مهم را کسب کرد. 

ترکیب مس کرمان:

حسین شهریاری، سید جلال عبدی، محمدصالح محمدی، امیرحسین عسگری، میلاد خدایی‌اصل، علی تهامی، سید محمد ستاری، عارف رستمی، محمد قاسمی‌نژاد، محمدامین کاظمیان و شروین بزرگ
سرمربی: فرزاد حسین خانی

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، حسن جعفری، میثم تیموری، فرشید باقری، سید مهدی حسینی، محسن آذرباد، لوسیانو پریرا و گادوین منشا
سرمربی: محمد ربیعی

اخطار ها: 

مس رفسنجان: فرشید باقری (41) حامد لک (75)

شرح گل ها:
مس کرمان صفر – مس رفسنجان یک (دقیقه 15: لوسیانو پریرا): روی حرکت سه نفره و فوق العاده بازیکنان مس رفسنجان، ابتدا پاس منشا به مهدی حسینی رسید و او در موقعیت تک به تک، با یک پاس در عرض، شیمبا را مقابل دروازه خالی قرار داد و این بازیکن نیز گل نخست را برای رفسنجانی ها به ثمر رساند.
مس کرمان صفر – مس رفسنجان 2 (دقیقه 58: مهدی ترکمان): فرشید باقری با یک پاس تک ضرب و دیدنی و در عمق، مهدی ترکمان را با شهریاری در موقعیت تک به تک قرار داد که ترکمان پس از دریبل گلر حریف، دروازه خالی را باز کرد و تیمش را به گل دوم رساند. 

دقایق حساس:

دقیقه 6: یک پاس پشت مدافعین مس رفسنجان به عارف رستمی رسید که شوت تک ضرب این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 26: شوت راه دور میلاد خدایی اصل با پای چپ، از کنار دروازه مس رفسنجان به بیرون رفت.
دقیقه 27: پاس پشت پای شروین بزرگ به کاظمیان رسید که شوت محکم او را حامد لک با یک سیو فوق العاده دفع کرد. در ادامه توپ برابر شروین بزرگ قرار گرفت که ضربه او در آستانه ورود به دروازه با برخورد به جفرسون باهیا راهی کرنر شد تا کرمانی ها در چند ثانیه، 2 موقعیت مهم را از دست بدهند. 

دقیقه 28: ارسال میلاد خدایی اصل به روی دروازه را ابتدا لک به صورت ناقص دفع کرد، توپ مقابل صالح محمدی افتاد و این بازیکن با یک ضربه قیچی برگردان دیدنی توپ را روانه دروازه کرد که رامتین سلیمان زاده با حضور به موقع در درون دروازه، توپ را با سر از روی خط دروازه بیرون کشید.
دقیقه 35: سیدمهدی حسینی در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 77: حسین دوستدار در محوطه جریمه صاحب توپ شد. در شرایطی که فقط حامد لک را مقابل خودش داشت، تعلل این بازیکن باعث از دست رفتن این موقعیت خوب شد.
دقیقه 85: باز هم روی یک پاس در عمق، رفسنجانی ها صاحب موقعیت تک به تک شدند. این بار فراز امامعلی در موقعیت گلزنی قرار گرفت که شوت محکم و سرکش این بازیکن را شهریاری، سنگربان کرمانی ها راهی کرنر کرد.
دقیقه 90+3: کاظمیان پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

5960