تراکتور میهمان پردردسر پیکان / کرج برای فیروزه‌ای‌پوشان شگون می‌آورد؟

تراکتور میهمان پردردسر پیکان / کرج برای فیروزه‌ای‌پوشان شگون می‌آورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - از آخرین برد خانگی پیکان مقابل تراکتور بیش از ۵ سال می‌گذرد.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر درحالی بعد از تعطیلات جام جهانی دوباره استارت خواهد خورد که تراکتور باید با سرمربی جدید و اسپانیایی خود به مصاف پیکان در کرج برود. 

آخرین برد خانگی فیروزه‌ای‌پوشان مقابل قرمزها به ۲۷ مهر ۱۳۹۶ بازمی‌گردد؛ جایی که تیم‌ تحت امر یحیی گل‌محمدی که به علت بسته بودن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی با مشکلات عدیده‌ای دست‌‌وپنجه نرم می‌کرد، با ترکیبی جوان مقابل پیکانِ تحت هدایت مجید جلالی قرار گرفت و در انتها با شکست دو بر یک استادیوم شهر قدس را ترک کرد.

گل اول خودروسازان در آن دیدار با اشتباه غیرقابل باور و عجیب فرزین گروسیان دروازه‌بان وقت تراکتور به ثمر رسید که وی توپ آرامی که برایش فرستاده شده بود را در فعل‌وانفعالی شگفت‌آور وارد دروازه خودی کرد. در ادامه مدافع جوان تراکتور نتیجه را به تساوی کشاند ولی امیر روستایی در دقیقه ۹۰ گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند.

از آن روز تا بدین لحظه تیم پایتخت نشین باوجود کسب سه امتیاز در تبریز، هیچ‌گاه نتوانسته بر تراکتورِ خصوصی در تهران غلبه کند و حاصل کار در ۴ فصل گذشته دو تساوی و دو برد برای تراکتور بوده است. حال باید منتظر ماند و دید آیا پیکانِ مجتبی حسینی و شاگردان جوانش با نقل مکان به ورزشگاه انقلاب کرج خواهند توانست بعد از ۵ سال به بردی خانگی‌ مقابل تراکتوری که اقدام به استخدام سرمربی نامدار خارجی کرده برسند یا خیر؟

1997