مدافع فرانسه‌: به هم تیمی‌هایم افتخار می‌کنم

مدافع فرانسه‌: به هم تیمی‌هایم افتخار می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران مدافع تیم ملی فرانسه و باشگاه منچستریونایتد اذعان کرد که نمایش هم تیمی‌هایش در دیدار مقابل آرژانتین افتخار می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب شاهد یک ماراتن بسیار جذاب و تماشایی در استادیوم لوسیل بودیم، جایی که تیم‌های فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی 2022 را برگزار کردند. در نیمه اول آلبی سلسته با دو گل از آنخل دی ماریا و لیونل مسی پیش افتاد و تا دقیقه 75 خبری از فرانسه خطرناک نبود تا اینکه موتور امباپه روشن شد و این ستاره 24 ساله توانست دو گل در عرض 97 به ثمر برساند تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. پس از آن شاهد بازی سراسر تماشایی و هیجانی بودیم که آرژانتین دوباره توانست مسی پیش افتاد و فرانسه باز هم با گلزنی امباپه، بازی را به تساوی کشاند، اما در نهایت، ضربات پنالتی، مسی را به اولین قهرمانی جام جهانی رساند. 

واران که سابقه قهرمانی در جام جهانی را دارد بعد از پایان بازی گفت: "البته ما خیلی ناامید و ناراحت هستیم. با تمام توان جنگیدیم. در طول تورنمنت فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم و هیچ وقت تسلیم نشدیم. حدود 60 دقیقه اصلاً در بازی نبودیم. می توانستیم برنده شویم، اما به حال به فرانسوی بودنم افتخار می کنم و سرمان را بالا خواهیم گرفت."

4416