دشان روی نیمکت فرانسه باقی خواهد ماند؟

دشان روی نیمکت فرانسه باقی خواهد ماند؟

پایگاه خبری فوتبالی - دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه از جواب دادن به سوال خبرنگاران درباره آینده‌اش روی نیمکت خروس‌ها سرپیچی کرد.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم‌های فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی 2022 قطر را در ورزشگاه لوسیل برگزار کردند. در ابتدا آلبی سلسته با درخشش آنخل دی ماریا با دو گل پیش افتاد، اما تنها در 3 دقیقه، فرانسه با گلزنی کیلیان امباپه دو گل زد تا بازی به وقت‌های اضافی برود. در وقت‌های اضافی لیونل مسی دوباره برای آرژانتین گلزنی کرد، اما دوباره امباپه اجازه نداد تا شادی آرژانتینی ها تکمیل شود و با گلزنی‌اش از روی نقطه پنالتی، بازی را به ضربات پنالتی کشاند، اما در نهایت آرژانتین در ضربات پنالتی پیروز شد تا مسی برای اولین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

به نقل از سایت گل، دشان درباره آینده‌اش روی نیمکت فرانسه گفت: "حتی اگر می‌بردیم، باز هم جواب این سوال را نمی‌دادم. من برای بازیکنانم ناراحتم. قرار است با رئیس جمهور در شروع سال آینده میلادی جلسه‌ای داشته باشیم و سپس شما جواب سوال‌تان را خواهید گرفت. بازیکنانم قبل از بازی در وضعیت پیچیده‌ای قرار داشتند، اما من به کسانی بازی دادم که به آن‌ها امید داشتیم. آن‌ها 100% آماده بودند، اما شاید به خاطر بازی قبلی کمی خسته بودند."

4416