پیام پله به مسی و امباپه پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی

پیام پله به مسی و امباپه پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - پله اسطوره برزیلی به لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین برای قهرمانی در جام جهانی 2022 تبریک گفت و همچنین به کیلیان امباپه دلداری داد. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب شاهد یکی از جذاب‌ترین بازی‌های فوتبال تاریخ بودیم. در فینال جام جهانی 2022، آرژانتین و فرانسه در ورزشگاه لوسیل مقابل هم صف آرایی کردند. در ابتدا آرژانتین توانست در نیمه اول با دو گل پیش بیافتد. بازی تا دقیقه 78 با پیروزی آلبی سلسته همراه بود که یک پنالتی به سود فرانسه اعلام شد و امباپه توانست یکی از گل‌ها را جبران کند و تنها چند دقیقه بعد، ستاره 23 ساله با یک شوت زیبا بازی را به تساوی کشاند تا بازی به وقت اضافی کشیده شود و در وقت‌های اضافی مسی دوباره آرژانتین را پیش انداخت، اما این پایان کار نبود و دوباره خروس‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند تا امباپه هت تریک کند و در ضربات پنالتی، شاگردان اسکالونی موفق به کسب پیروزی و قهرمانی در جام جهانی شدند. 

پله اسطوره برزیلی فوتبال در اینستاگرام نوشت: "امروز، فوتبال به نوشتن داستانش ادامه می‌دهد. مسی توانست اولین جام جهانی‌اش را برنده شود و کاملاً شایسته آن بود. امباپه دوست عزیزم، چهار گل در فینال به ثمر رساند. دیدن بازی درخشان کیلیان، یک هدیه بزرگ است. در اینجا می‌خواهم به مراکش نیز برای نمایش‌های درخشانش نیز تبریک بگویم. قاره آفریقا در این تورنمنت درخشید. در نهایت، تبریک دوباره به آرژانتین، قطعا دیگو در آسمان دارد می‌خندد."

4416