عکس سلفی جالب مسی با کاپ قهرمانی جام جهانی

عکس سلفی جالب مسی با کاپ قهرمانی جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین موفق شد با پیروزی 4 بر 2 در ضربات پنالتی مقابل تیم ملی فرانسه پس از تساوی سه بر سه در وقت های قانونی، قهرمان جام جهانی 2022 قطر شود و بدین ترتیب جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی اکنون به رویای دیرینه خود که قهرمانی در جام جهانی بوده است، رسیده است. مسی رسیدن به این افتخار و رویا را جشن گرفت و از خوشحالی او مشخص بود که مدت ها است منتظر چنین لحظاتی است.

لیونل مسی یک عکس سلفی جالب در رختکن تیم ملی آرژانتین با جام قهرمانی گرفت. در این سلفی می بینیم که لیونل مسی بر کاپ قهرمانی جام جهانی 2022 قطر بوسه می زند. در واقع لیونل مسی لحظه ای که می خواست برای گرفتن مدال قهرمانی خود هم روی سکو برود، بر کاپ قهرمانی بوسه زد. مسی این حرکت را درون رختکن هم تکرار کرد و بدین ترتیب دوباره بر جام قهرمانی بوسه زد.

خیلی ها فکر می کردند که مسی پس از جام جهانی از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کند اما اکنون پس از قهرمانی در جام جهانی، لیونل مسی همچنان می خواهد با آلبی سلسته ادامه دهد و باید دید که در سال های آینده باز هم با آرژانتینی ها قهرمان می شود یا خیر.

1471