واکنش دشان سرمربی فرانسه به شکست در فینال جام جهانی:به آنچه می خواستیم نرسیدیم

واکنش دشان سرمربی فرانسه به شکست در فینال جام جهانی:به آنچه می خواستیم نرسیدیم

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فرانسه در فینال جام جهانی 2022 قطر مقابل تیم ملی آرژانتین شکست خورد و بدین ترتیب نتوانست قهرمان جام جهانی شود.

به گزارش فوتبالی، فرانسوی ها پا به پای آرژانتین پیش رفتند و بازی سه بر سه مساوی شد و به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی این تیم ملی آرژانتین بود که توانست به پیروزی برسد و قهرمان شود.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه پس از پایان بازی گفت:" ما طی ۷۰ دقیقه ابتدایی حریفی بسیار پرتلاش و پر تحرک را پیش رو داشتیم و در سطح‌شان ظاهر نشدیم. با این حال توانستیم دوباره زنده شویم و در شرایطی بسیار سخت، بازگشت قابل توجه‌ای داشتیم. من احساسات زیادی را تجربه کردم و البته حسرت‌هایی هم هست، چون خیلی نزدیک شده بودیم."

دشان درباره آینده اش در تیم ملی فرانسه گفت:"  در ابتدای سال آینده جلسه‌ای با رییس فدراسیون فوتبال فرانسه خواهم داشت و درباره آینده تصمیم گیری می کنیم."

سرمربی تیم ملی فرانسه درباره امباپه نیز گفت:" او در پایان بازی بسیار ناراحت بود چرا که علی‌رغم نقش پر رنگی که در این بازی داشت، نتیجه دلخواهش را به دست نیاورد. امشب فینالی برای رکورد ها بود. خیلی برای بازیکنان و دستیارانم ناراحت هستم چرا که به آنچه که می خواستیم نرسیدیم."

1470