سیل پیشنهادها برای هافبک مراکشی؛ کار بارسلونا سخت شد

سیل پیشنهادها برای هافبک مراکشی؛ کار بارسلونا سخت شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی مراکش خستگی زیادی را در طول جام جهانی قطر تجربه کرد و به همین خاطر ولید رکراکی سرمربی این تیم تصمیم گرفت که به عزالدین اوناحی در نیمه اول بازی کرواسی و مراکش استراحت بدهد و در نیمه دوم او را وارد میدان کند.

به گزارش فوتبالی، مراکش نتوانست گل تساوی را مقابل کرواسی به ثمر برساند و با شکست دو بر یک مقابل این تیم در بازی رده بندی، به رتبه چهارم بازیها رضایت داد. با این وجود عملکرد اوناحی هافبک آنژه در طول جام جهانی از دید باشگاه های بزرگ اروپا دور نمانده است. اوناحی یکی از ستارگان مسابقات بود و باشگاه های بزرگی اماده خریدنش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستند.

حالا سعید شعبان مدیر باشگاه آنژه در این باره صحبت کرده است:"پیشنهادهای زیادی برای اوناحی دریافت کرده ایم.از ایتالیا، انگلیس، اسپانیا و فرانسه پیشنهادهایی دریافت کرده ایم. می خواهیم برای ژانویه به توافق برسیم هر چند که احتمال ماندنش تا پایان فصل وجود دارد."

نیوکاسل جدیدترین تیمی است که نامش پیرامون اوناحی مطرح شده است هر چند که وستهام، ساوتهمپتون، لسترسیتی و بارسلونا نیز شرایط خرید وی را دنبال می کنند. لستر حاضر شده تا برای خرید این بازیکن 45 میلیون یورو به عنوان جایگزین تیلمانس بپردازد که البته بعید است که بارسلونا با توجه به مشکلات مالی خود حاضر به پرداخت چنین مبلغی شود.

4125