اشک‌های هافبک سابق منچستریونایتد پس از یادآوری جدایی از اولدترافورد

اشک‌های هافبک سابق منچستریونایتد پس از یادآوری جدایی از اولدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - آندر هررا هافبک سابق منچستریونایتد در مصاحبه ای پس از یاد کردن از جدایی خود از این باشگاه، نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد و کمی بعد مصاحبه را رها کرد.

به گزارش فوتبالی، هافبک اسپانیایی در زمان حضورش در منچستریونایتد در میان هواداران محبوبیت زیادی داشت و  189 بازی انجام داد  و  بیش از 12 هزار دقیقه بازی کرد. هررا همچنین بخشی از ترکیبی بود که جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ اروپا را در پنج فصل کسب کرد. 

یونایتد در سال 2019 تصمیم گرفت که قرارداد آندر هررا را تمدید نکند و این بازیکن با قراردادی پنج ساله راهی پی اس جی شد. هررا 95 بازی در تیم فرانسوی داشت و در تابستان گذشته قرضی راهی اتلتیک بیلبائو شد اما به نظر می رسد که هنوز دوران حضورش در لیگ انگلیس را از یاد نبرده است.

خیلی از هواداران یونایتد نمایش فوق العاده هررا در بازی تیمشان و چلسی در فصل 17-2016 را از یاد نبرده اند که مامور مهار مستقیم هازارد بود و عملکرد درخشانی داشت. هررا در حین گفتگویی از جدایی خود از یونایتد یاد کرد:" سخت بود که از یونایتد  جدا شوم چرا که پنج، شش ماه قبلش انتظار داشتم که پیشنهاد تمدید را به من بدهند. ترجیح می دهم که در مورد شخص خاصی صحبت نکنم و این کار را نمی کنم اما بعد از سومین فصلم در باشگاه، انتظار داشتم که زمان بیشتری در آن جا باشم. عنوان بهترین بازیکن سال از نگاه هواداران را دریافت کردم و باشگاه در آن تابستان برای تمدید با من تماس نگرفت در حالی که به بازیکنان دیگر پیشنهاد تمدید دادند. این مسئله برای من دردناک بود."

اشک های احساسی هررا به شدت هواداران یونایتد را هم احساساتی کرد و بسیاری از هواداران در شبکه های اجتماعی با احترام از او  یاد کردند.

4125