مشخص شدن دلیل اختلاف صلاح با تیم ملی مراکش

مشخص شدن دلیل اختلاف صلاح با تیم ملی مراکش

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد درخشان مراکش در جام جهانی با تحسین از جانب کشورهای عرب همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، در طول جام جهانی کل کشورهای عرب از مراکش حمایت کردند هر چند که به نظر می رسد که بهترین فوتبالیست مسلمان دنیا یعنی محمد صلاح که در رده بندی اخیر توپ طلا در رده پنجم قرار گرفت، چندان به موفقیت مراکش علاقمند نبوده است.

در روزهای اخیر برخی هواداران عرب از این که محمد صلاح هیچ پیامی در حمای از تیم ملی مراکش منتشر نکرد، دلخور بودند آن هم در حالی که این بازیکن که به علت حذف مصر در جام جهانی حضور نداشت، پس از چند هفته حضور در تعطیلات به تمرین لیورپول ملحق شد. مصر نتوانست سهمیه جام جهانی را کسب کند و صلاح یکی از شاخص ترین غایبان در مسابقات بود.

عمر ادیب خبرنگار سرشناس مصری حالا در این باره که چرا صلاح از مراکش حمایتی نکرده، توضیح داد و بیان کرد:" به نظر می رسد که محمد صلاح معتقد است که مراکش در رای گیری ها برای جوایز مختلف از او حمایت نکرده است. صلاح حس می کند که هرگز مورد حمایت کشور مراکش نبوده و به همین خاطر او هم از تیم ملی مراکش حمایت نکرده است."

تیم ملی مراکش پس از جام جهانی درخشان خود در رتبه چهارم مسابقات قرار گرفت چرا که در دو  بازی پایانی خود مقابل فرانسه و کرواسی شکست خوردند.

4125