فدراسیون کشتی همچنان منتظر بازگشت سوریان

فدراسیون کشتی همچنان منتظر بازگشت سوریان

پایگاه خبری فوتبالی- پس از استعفای جنجالی حمید سوریان، فدراسیون کشتی همچنان منتظر بازگشت نایب رئیس مستعفی خود می ماند.

به گزارش فوتبالی، حدود 2 ماه پیش بود که سوریان با خبر استعفای خود همه را به شوک فرو برد تا پای اختلاف بین دبیر و سوریان و حتی کادر فنی جدید تیم ملی باز شود. 

سوریان جدا از همکاری با علیرصا دبیر، با او رابطه بسیار نزدیکی دارد و دوستی دیرینه ای با هم دارند.  

علیرضا دبیر هم که دوست ندارد نابغه از بدنه فدراسیون دور شود نامه استعفای سوریان را پاره کرد و به او فرصت داد به مشکلات خود رسیدگی کند و پس از رفع مشکلات دوباره به فدراسیون باز گردد و کار خود را ادامه دهد.  

در حال حاضر پس از گذشت 2 ماه، خبری از بازگشت سوریان به فدراسیون نیست و دبیر هم هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده است و بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده است موضع او در خصوص استعفای نابغه مشخص است. با این تفاسیر می توان فهمید که دبیر تنها با حضور سوریان در پست نایب رئیسی موافق است و برنامه ای برای جایگزین او ندارد.   

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در این خصوص به فارس گفت: همه چیز مانند سابق است و چیزی تغییر نکرده است و دبیر طبق تصمیمات قبلی خود به سوریان فرصت داده تا بتواند به مشکلات خود رسیدگی کند. هنوز دبیر معتقد است که سوریان بعد از بر طرف کردن مشکلات خود در فدراسیون حاضر خواهد شد و کار خود را ادامه خواهد داد.   

وی افزود: رابطه دبیر هیچ وقت با سوریان دچار مشکل نشده است و در حال حاضر هم که سوریان به فدراسیون نمی آید دبیر تلفنی با او صحبت می کند. سوریان یکی از نابغه های کشتی است و هیچ وقت از کشتی نخواهد رفت. تمام تلاش ما هم این است که وی برگردد و کار خود را از سر بگیرد. بودن سوریان کنار کشتی خود یک امتیاز مثبت است و امیدوارم در ادامه هرچه زودتر مشکلات سوریان پایان یابد و به فدراسیون بازگردد. حضور او در کشتی قوت قلب خانواده کشتی است. فدراسیون باز هم منتظر او خواهد ماند.  

حال باید منتظر بمانیم و ببینم سوریان و حضور او در فدراسیون کشتی به کجا می‌رسد. آیا دبیر تا پایان بدون نایب رئیس می ماند یا نابغه به خانه باز خواهد گشت.

5960