عکس تیمی آرژانتینی‌ها در آخرین تمرین پیش از فینال جام جهانی

عکس تیمی آرژانتینی‌ها در آخرین تمرین پیش از فینال جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - جام جهانی 2022 قطر به ایستگاه پایانی خود رسیده است و امروز (یکشنبه) از ساعت 18:30 در ورزشگاه لوسیل تیم ملی آرژانتین به مصاف تیم ملی فرانسه می رود و بدین ترتیب فینال این دوره از رقابت های جام جهانی برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته آخرین جلسه تمرینی تیم ملی آرژانتین پیش از فینال جام جهانی برگزار شد و در این جلسه تمرینی بازیکنان آلبی سلسته آخرین آماده سازی خود را پیش از رویارویی با تیم ملی فرانسه انجام دادند.

آرژانتینی ها پس از این جلسه تمرینی یک عکس تیمی و دسته جمعی در کنار هم گرفتند. در واقع این عکس آخرین عکس تیم ملی آرژانتین در تمریناتشان در قطر است. تمام تیم ها پیش از شروع تورنمنت یک عکس تیمی گرفته بودند و اکنون در پایان تورنمنت هم آرژانتینی ها یک عکس دسته جمعی گرفته اند.

در هر صورت اکنون آرژانتینی ها پس از ناکامی در فینال جام جهانی 2014 برزیل به دنبال پیروزی مقابل تیم ملی فرانسه و قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر هستند و باید دید که به این رویای خود می رسند یا شرایط جور دیگری برای آن ها رقم خواهد خورد. لیونل اسکالونی پس از قهرمان کردن آرژانتین در کوپا آمه ریکا این بار می خواهد قهرمانی در جام جهانی را تجربه کند.

1471