اسب‌سواری که بازنشسته می‌شود تا شبیه رونالدو نشود!

اسب‌سواری که بازنشسته می‌شود تا شبیه رونالدو نشود!

پایگاه خبری فوتبالی - فرانکی دتوری اسب سوار سرشناس اعلام کرد که به دوران حرفه ای خود در سال 2023 پایان خواهد بخشید و گفت که شرایط کنونی رونالدو و نیمکت نشینی ستاره پرتغالی در تصمیم او نقش داشته است.

به گزارش فوتبالی، دتوری 52 ساله یک ستاره در دنیای اسب سواری به شمار می رود و گفت که قصد بازنشستگی در پایان سال 2023 را دارد. این ورزشکار ایتالیایی از سال 1987 در این رشته حضور دارد و اولین قهرمانی خود را در سن 16 سالگی در انگلیس کسب کرد. وی در دوران کاری خود بیش از سه هزار پیروزی کسب کرده است.

دتوری پس از مسیری طولانی تصمیم گرفته که یک سال دیگر به دوران کاری خود خاتمه بخشد و حالا باید آخرین مسابقات خود را در عربستان، آمریکا، دبی و بریتانیا داشته باشد. این اسب سوار دوران بسیار طولانی را در این رشته ورزشی داشته است. دوران کاری او اتفاقات عجیبی داشته است: از رد شدن در تست مواد مخدر تا تبدیل شدن به داور یک مسابقه ورزشی در شبکه بی بی سی یا زنده ماندن در یک سانحه هوایی.

دتوری می گوید که افت کریستیانو رونالدو و نیمکت نشینی این ستاره در منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال باعث شده تا به بازنشستگی فکر کند. این اسب سوار سرشناس بیان کرد:" به رونالدو نگاه کنید، یک روز بازی می کند و روز بعدش نیمکت نشین است. نمی خواهم چنین پایانی داشته باشد. نمی خواهم کارم به جایی بکشد که برای حضور در مسابقات بزرگ مشکل داشته باشم.  می خواهم در اوج خداحافظی کنم."

4125