3 باشگاه بزرگ اروپایی مشتری ستاره فرانسوی بارسلونا

3 باشگاه بزرگ اروپایی مشتری ستاره فرانسوی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا عملکرد خوبی در تیم ملی فرانسه در بازی های جام جهانی 2022 قطر داشته است و از بازیکنانی بوده که کمک ویژه ای به صعود فرانسوی ها به فینال جام جهانی داشته است.

به گزارش فوتبالی، همین عملکرد خوبی که عثمان دمبله در رقابت های جام جهانی داشته است، موجب شده است تا تیم های مختلف اروپایی به جذب این بازیکن علاقه مند شوند. چلسی و تاتنهام دو تیمی هستند که از لیگ برتر انگلیس به جذب عثمان دمبله علاقه نشان داده اند. پاری سن ژرمن هم تیم دیگری است که تمایل دارد این ستاره فرانسوی را جذب کند.

البته قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا تا تابستان 2024 اعتبار دارد اما مشکلاتی در این راه وجود دارد. بند فسخ عثمان دمبله در بارسا در حال حاضر 100 میلیون یورو است اما این بند تا پایان فصل یعنی در تابستان 2023، پنجاه درصد کاهش پیدا می کند و بدین ترتیب 50 میلیون یورو خواهد شد. وقتی بند فسخ دمبله 50 میلیون یورو شود خرید او برای تیم های اروپایی راحت می شود.

به گفته موندو دپورتیوو، بارسلونا در حال حاضر درباره این قضیه نگران نیست چرا که معتقد است دمبله می خواهد در بارسلونا بماند و بدین ترتیب مذاکره هایی برای تمدید قرارداد با او انجام خواهد داد.

1470