کرواسی مچ مراکش را خواباند/ شاگردان دالیچ در رده سوم جام جهانی 2022 قطر

کرواسی مچ مراکش را خواباند/ شاگردان دالیچ در رده سوم جام جهانی 2022 قطر

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار رده بندی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی کرواسی و تیم ملی مراکش در ورزشگاه خلیفه به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را تیم ملی کرواسی با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان رساند و بدین ترتیب در رده سوم جام جهانی 2022 قطر قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی کرواسی در این بازی خیلی زود روی یک کار تمرین شده در دقیقه 7 توسط یوشکو گواردیول به گل رسید. البته این گل دو دقیقه بعد یعنی در دقیقه 9 توسط اشرف داری جبران شد و تیم ملی مراکش موفق شد بازی را یک بر یک مساوی کند.

در اواخر نیمه اول بود که میسلاو اورسیچ با یک شوت زیبا از گوشه محوطه جریمه دروازه یاسین بونو را باز کرد و بدین ترتیب تیم ملی کرواسی با نتیجه دو بر یک از رقیب آفریقایی خود جلو افتاد. این گل در دقیقه 42 به ثمر رسید.

نتیجه پیروزی دو بر یک تیم ملی کرواسی مقابل تیم ملی مراکش تا آخر بازی پا بر جا بود و بدین ترتیب کروات ها در رده سوم جام جهانی 2022 قطر قرار گرفتند و مراکش چهارم شد.

اکنون تنها فینال جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است و این بازی فردا (یکشنبه) از ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه لوسیل میان آرژانتین و فرانسه برگزار می شود.

ویدیوی خلاصه بازی کرواسی - مراکش

1470