سوال روز/ آیا دربی لغو شده است؟

سوال روز/ آیا دربی لغو شده است؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا دربی پایتخت به دلیل آلودگی هوا لغو شده است؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که طبق برنامه از پیش تعیین شده از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران قرار است تیم‌های پرسپولیس و استقلال دربی پایتخت را روز سه‌شنبه 29 آذر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار کنند اما معاون استانداری تهران با اشاره به افزایش آلاینده ها، اعلام کرد: شهرآورد تهران در زمان اعلام شده برگزار نخواهد شد.

عابد ملکی با اشاره به افزایش میزان آلایندگی هوا در پایتخت گفته است: نشست کارگروه اضطرار آلودگی هوا استانداری تهران ساعتی پیش برگزار شد که طی آن در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال در خصوص لغو دیدار شهرآورد اطلاع رسانی شد و قرار است این بازی در روز سه‌شنبه برگزار نشود."

این مقام مسئول در استانداری تهران خاطر نشان کرد: قرار است فدراسیون فوتبال تاریخ جدیدی را برای برگزار شهرآورد تهران اعلام کند تا تمهیدات لازم برای آن در نظر گرفته شود.

این خبر در حالی منتشر شده که نه سایت سازمان لیگ و نه سایت فدراسیون فوتبال، خبری درباره لغو دربی منتشر نکرده‌اند. از طرف دیگر یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس هم در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره لغو دربی اعلام کرد که هنوز این موضوع به صورت رسمی، به این باشگاه ابلاغ نشده است. نکته جالب اینکه عابد ملکی معاون استاندار تهران، در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما خبر لغو دربی را رد کرده و گفته فردا تکلیف برگزاری این مسابقه مشخص می‌شود.

7655