سارا قمی: دو دیدار آینده برای ما حیاتی است/ بازی با کیان کاملا یک‌طرفه بود

سارا قمی: دو دیدار آینده برای ما حیاتی است/ بازی با کیان کاملا یک‌طرفه بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال بانوان پیکان پس از بازی با کیان نیشابور از عملکرد تیمش تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، سارا قمی سرمربی و بازیکن تیم فوتبال بانوان این باشگاه که این روزها وظیفه و نقش مهمی در هدایت پیکان برعهده دارد پس از پیروزی سه گله خودروسازان مقابل کیان نیشابور درباره وضعیت تیم اینگونه توضیح داد: تیم ما چون جوان است بازی به بازی بهتر می‌شود‌. پیش بینی می‌کردیم که در یکسری از بازی‌ها، بازیکنان ما عملکرد بهتری در مقابل تیم‌های بالای جدولی داشته باشند. تیم کیان نیشابور دومین سالی است که در لیگ بازی می‌کند و بازیکنان مستعد و خوبی داشت و در مقابل بازیکنان ما هم جوان و باانگیزه بودند. در همین بازی چون از قبل لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان اعلام شده بود، بازیکنانم انگیزه بالایی داشتند.

قمی اذعان کرد: بازیکنانم نمایش قابل قبولی داشتند و انتظار داشتیم گل‌های بیشتری بزنیم چون بازی تقریبا یک طرفه بود و بچه‌ها فوق العاده بودند و در نهایت با سه گل توانستیم بازی را ببریم. به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پیکان ادامه داد: بازی هفته بعد ما مقابل بادرود بسیار سخت و حساس است و نیاز به سه امتیاز بازی داریم‌. اگر این سه امتیاز را بگیریم و در نیم فصل دوم مقابل ملوان امتیاز بگیریم از نظر جدولی حدودا سه پله صعود خواهیم کرد‌. دو بازی آینده برای ما حیاتی و حساس است.

سارا قمی در ادامه درباره عدم صدور کارت بازی بازیکنانش گفت: مشکل هیچکدام از بازیکنانم حل نشد و علی‌رغم قول‌هایی که داده شده بود متاسفانه ما یک نیم فصل از حضور این بازیکنان که نقش کلیدی هم داشتند محروم شدیم. قبلا هم گفته بودم تا زمانی که خودم آی دی کارت‌های صادر شده را نبینم دیگر باور نمی‌کنم که مشکل بازیکنانم حل خواهد شد. در فوتبال بانوان هر بازیکن تقریبا ۲۰ تا ۲۵ درصد یک تیم را تشکیل می‌دهد. ما در کنار این بازیکنان باتجربه، بازیکنان جوان گرفتیم اما متاسفانه من دو بازیکن باتجربه خودم را در نیم فصل اول در تیم نداشتم ولی طبق چیزی که به من گفته شده، قرار شد در فصل نقل و انتقالات کد آی تی سی بازیکنانم صادر شود و اگر خدا بخواهد در نیم فصل دوم به ما اضافه می‌شوند.

2636