جزییات توافق احتمالی مورینیو با تیم ملی پرتغال

جزییات توافق احتمالی مورینیو با تیم ملی پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی کنونی رم به نظر می رسد که در تابستان هدایت تیم ملی پرتغال را به عهده خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، فرناندو سانتوس پس از ناکامی در جام جهانی قطر از هدایت تیم ملی پرتغال کنار گذاشته شد. این مربی توانسته بود فاتح یورو 2016 و لیگ ملت های اروپا شود اما عملکرد ضعیفش در یورو و جام جهانی اخیر باعث شد تا جایی برای ماندنش در تیم وجود نداشته باشد.

آبولا گزارش داده است که ژوزه مورینیو سرمربی آینده تیم ملی پرتغال خواهد بود. مورینیو تا پایان فصل هدایت رم را به عهده خواهد داشت و بعد از آن و در تابستان 2023 به صورت تمام وقت در اختیار تیم ملی پرتغال خواهد بود و تا جام جهانی 2026 هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت.

پیشنهاد اولیه تیم ملی پرتغال این بود که مورینیو تا پایان فصل به صورت همزمان هدایت تیم ملی فوتبال کشورش و رم را به عهده داشته باشد که به نظر می رسد که این پیشنهاد با موافقت رم مواجه نشده است. بدین ترتیب تیم ملی پرتغال می تواند تا پایان فصل یک مربی موقت برای بازیهای ملی فروردین ماه داشته باشد و بعد از آن نیمکت خود را به سرمربی کنونی جالوروسی ها بسپرد.

مورینیو در پایان فصل و با اتمام کارش در جالوروسی ها می تواند به یکی از رویاهای زندگیش دست پیدا کند و هدایت تیم ملی پرتغال را به عهده بگیرد. مورینیو پیش از یورو 2012 نیز با پیشنهاد هدایت همزمان تیم ملی پرتغال و رئال مادرید مواجه بود که در آن زمان رئال با این پیشنهاد مخالفت کرد.

4125