هدف جدید رئال مادرید: مهاجم 17 ساله برزیلی

هدف جدید رئال مادرید: مهاجم 17 ساله برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید پس از خرید اندریک جواهر 16 ساله برزیلی برای سال 2024 حالا به سراغ یکی دیگر از هموطنان وی رفته است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید خرید اندریک را با 25+35 میلیون یورو نهایی کرد و این بازیکن در سال 2024 به برنابئو خواهد آمد و قبل از ان می تواند در پالمیراس تجربه اندوزی کند. در حقیقت بر اساس قوانین فیفا، اندریک نمی توانست زودتر از هجده سالگی به رئال مادرید بیاید.

حالا رئال مادرید به سراغ یک جواهر برزیلی دیگر به نام ویتور روکه رفته است. جونی کالافات رییس بخش استعدادیاب های رئال مادرید به دنبال خرید مهاجم 17 ساله اتلتیکو پارانائنزه است که خرید وی آسان نیست. رقم فسخ قرارداد این بازیکن 100 میلیون یوروست که رئال حاضر به پرداخت این مبلغ نیست و البته به جز رئال باشگاه های دیگری نظیر بارسلونا، چلسی و پی اس جی نیز شرایط خرید مهاجم 17 ساله را دنبال می کنند.

بارسلونا، چلسی و پی اس جی پس از ناکامی در خرید اندریک می خواهند از رئال مادرید انتقام بگیرند و به همین خاطر سخت در تلاش هستند تا ویتور روکه را به خدمت بگیرند. ویتور هفده ساله و چپ پا است که مدتی در کروزیرو بازی کرد و بعد از آن به پارانائنزه برگشت. ویتور نیز مثل اندریک زودتر از تابستان 2024 نمی تواند وارد فوتبال اروپا شود  اما رقابت برای خریدنش از همین حالا آغاز شده است.

4125