واکنش سرمربی فرانسه به چگونگی مهار مسی در فینال جام جهانی

واکنش سرمربی فرانسه به چگونگی مهار مسی در فینال جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - فینال جام جهانی 2022 قطر میان تیم ملی آرژانتین و تیم ملی فرانسه برگزار می شود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت کدام تیم می تواند به قهرمانی برسد.

به گزارش فوتبالی، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه به تازگی با گفت و گویی با عادل رامی، مدافع سابق تیم ملی فرانسه داشته است. رامی در فرانسه شاگرد دیدیه دشان بوده است. سرمربی تیم ملی فرانسه در این گفت و گو درباره این که در فینال جام جهانی چگونه می خواهد مسی را مهار کند، گفته است:"  چهار سال پیش، انتظار داشتیم مسی در سمت راست بازی کند اما مهاجم نوک بازی کرد. حالا مسی بازی‌ساز است و آزادی عمل بیشتری دارد. به همین علت یارگیری کردن او سخت خواهد بود. در هر صورت درباره مهار مسی فکر می‌کنیم. البته که راهکارهایی برای محدود کردن تاثیر او خواهیم داشت."

تیم ملی فرانسه و تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2018 روسیه در مرحله یک هشتم نهایی روبرو شده بودند که تیم ملی فرانسه موفق شد آن بازی را با نتیجه 4 بر 3 ببرد و بدین ترتیب شاگردان دشان بر یاران لئو مسی غلبه کردند. باید دید که در فینال روز یکشنبه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

1471