افشاگری درباره یک حاشیه عجیب در تیم ملی

افشاگری درباره یک حاشیه عجیب در تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- صحبتهای امروز نایب رییس فدراسیون فوتبال، نشان می‌دهد که تیم ملی اگرچه در دوران اسکوچیچ، به لحاظ نتیجه‌گیری شرایط بسیار خوبی داشته اما گویا این مربی کروات، نتوانسته حواشی تیمش را به خوبی مدیریت کند.

به گزارش فوتبالی، مهدی محمدنبی مدیر تیم ملی که امروز مهمان برنامه ورزشگاه بود، در بخشی از صحبتهایش به مورد بسیار عجیبی در دوران اسکوچیچ اشاره کرد و گفت:" بازیکنان زمانی که برای برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل الجزایر راهی قطر شده بودند نمی خواستند برای نیمه دوم بازی با الجزایر به میدان بروند."

حدود یکماه بعد از شکست تیم ملی مقابل الجزایر بود که دودستگی در بین بازیکنان تیم ملی علنی شد. برخی بازیکنان، استوری حمایتی از اسکوچیچ منتشر کردند و برخی دیگر معتقد بودند که بهتر است قبل از جام جهانی، تغییرات روی نیمکت تیم ملی صورت گیرد.

در آن روزها، اسکوچیچ در واکنش به این دو دستگی گفته بود: ظاهرا گروهی حداکثر تلاششان را برای کنار گذاشتن من از تیم ملی به کار بسته‌اند. ضمن تبریک بابت پشتکارشان، پیامی شفاف و صریح برایشان دارم: من زمانی هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم که احتمال حذف از جام جهانی بسیار زیاد بود، و عده کمی باور داشتند می‌توانیم به قطر صعود کنیم. من سخت تلاش کردم و ثابت کردم ظرفیت انجام این کار را دارم. مستحق آن هستم که همراه تیمم به این جام جهانی بروم، و آرامش لازم برای مهیا کردن تیمم به بهترین نحو را داشته باشم، آرامشی که اکنون برقرار نیست اما با یکدلی از این موقعیت نیز گذر خواهیم کرد. هیچ‌کس به اندازه من برای این جام جهانی انگیزه ندارد، خصوصا بعد از سختی‌هایی که از سر گذرانده‌ام. بنابراین، به هیچ وجه، هیچ قصدی برای واگذاری جایگاهم ندارم.

7655