زنگ خطر در تیم ملی فرانسه؛ سومین مبتلا به ویروس در آستانه فینال

زنگ خطر در تیم ملی فرانسه؛ سومین مبتلا به ویروس در آستانه فینال

پایگاه خبری فوتبالی - فرانسه با همه مشکلات توانسته به فینال جام جهانی راه پیدا کند و یکشنبه به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر برخی بازیکنان فرانسه علائمی مشابه سرماخوردگی داشته اند و همین مسئله باعث نگرانی شدید دشان و دستیارانش شده است. اوپامکانو و ربیو به علت علائم سرماخوردگی بازی فرانسه و مراکش را از دست دادند. در حقیقت ربیو در هتل قرنطینه شد تا علائم را به بقیه بازیکنان منتقل نکند. حالا فرانسوی ها نگران هستند که این ویروس که  روی بازیکنان دیگرشان هم تاثیر بگذارد.

دیدیه دشان تایید کرده است که یک بازیکن دیگر فرانسه نیز علائم مشابهی دارد که منظورش کینگزلی کومان است که او هم در مقابل مراکش حضور نداشت. دشان در این باره گفت:" کومان تب داشت. در دوحه دمای هوا کاهش پیدا کرده است و با این وجود سیستم خنک کننده هوا در ورزشگاه ها همیشه روشن است. علائمی مشابه سرماخوردگی در تیم داشته ایم و باید مراقب باشیم که بیماری به بقیه بازیکنان سرایت نکند. بازیکنان درون زمین سخت تلاش می کنند و همین مسئله باعث می شود تا سیستم ایمنی بدن آنها تضعیف شود."

در روزهای آینده بازیکنان تیم ملی فرانسه باید خیلی مراقب باشند تا اگر علائم سرماخوردگی را داشتند، به قرنطینه بروند تا مشکلی برای بازی یکشنبه نداشته باشند.

4125